آرامش با نیلک

نیلک | روانشناسی آرامش درون مبانی عرفانی هنری آموزشی

آرامش با نیلک

نیلک | روانشناسی آرامش درون مبانی عرفانی هنری آموزشی

خوشبختی همین کنار هم بودن هاست
همین دوست داشتن هاست
خوشبختی همین لحظه های ماست
همین ثانیه هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده ایم.

SANATPANJOM.IR

  • ۰
  • ۰

۱۰ نوآوری در هوش مصنوعی که بر صنعت بسته بندی ۲۰۲۱ تاثیر می گذارد

 

با ورود به نیمه دوم سال ۲۰۲۱ ، می توان انتظار داشت که نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی تأثیر عمده ای در طراحی و تولید بسته بندی داشته باشد.
داگ واکر

به عنوان بخشی از نوآوری هوش مصنوعی ، شرکت ها از ماشین ها و الگوریتم ها برای ایجاد راه حل های بسته بندی هوشمندتر استفاده می کنند. استفاده از چاپ سه بعدی به طور فزاینده ای در برنامه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و تنها طراحان نیستند که تحت تأثیر این فناوری های جدید قرار خواهند گرفت – کل زنجیره تامین نیز باید خود را با آن تطبیق دهد.

در اینجا ۱۰ مورد از بسیاری از نوآوری هایی که بر صنعت بسته بندی تأثیر می گذارد آورده شده است:

۱) هوش مصنوعی نمونه های اولیه بسته بندی را در فضای سه بعدی تولید می کند.

هوش مصنوعی آینده توسعه و طراحی است زیرا می توان آن را طوری برنامه ریزی کرد که نمونه های اولیه را بدون ورود انسان بسازد. AI یک نمونه اولیه را در سه بعد تولید می کند. اگر محصول نیاز به مونتاژ دارد ، باید آن را در الگوریتم برنامه ریزی کنید. به آسانی اجازه نمی دهد که AI در فایل های CAD شما بدون هیچ گونه دستورالعمل شل شود.

۲) هوش مصنوعی بسته ای را طراحی می کند که متناسب با نیاز محصول باشد.

این فناوری در حال حاضر در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که طراحان از هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای طراحی بسته بندی استفاده می کنند. با قدرت محاسباتی بیشتر ، هوش مصنوعی قادر خواهد بود بسته ای را طراحی کند که برای الگوریتم مناسب برای محصولات خاص طراحی شده است.

۳) هوش مصنوعی بسته هایی با اشکال و اندازه های مختلف برای محصولات خاص ایجاد می کند.

ساختار بسته ها را می توان در حال حاضر سفارشی کرد ، اما هوش مصنوعی طیف وسیعی از امکانات را فراهم می کند. هوش مصنوعی می تواند بسته هایی با اشکال و اندازه های مختلف برای محصولات خاص مانند غلات یا هات داگ تولید کند. هنگام ساخت بسته بندی در اشکال منحصر به فرد ، قطعات خاص ماشین باید با فرز CNC ایجاد شوند. سفارشی سازی در بسته بندی کلیدی است زیرا با ایجاد حس شخصی تر شدن بسته ، وفاداری مشتری را ایجاد می کند. این سفارشی سازی همچنین باعث ایجاد اعتماد در شرکتی می شود که محصول را تولید می کند زیرا در تلاش برای ایجاد بسته بندی تخصصی فقط برای شما بوده است.

۴) بسته ها شامل لیبل های RFID یا کدهای QR برای برقراری ارتباط و سفارش مجدد مواد غذایی هستند.

لیبل ها و کدهای RFID باید در طراحی بسته بندی گنجانده شوند تا سازگاری ویژگی های هوشمند فعال شود. این عنصر افزوده می تواند هزینه های بسته بندی را افزایش دهد اما ممکن است لازم باشد در مرحله طراحی مورد توجه قرار گیرد.

۵) اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی با هدایت و کنترل روبات ها به شرکت ها کمک می کند تا هزینه های تولید را کاهش دهند.

۶) بسته ها هرگونه دستکاری را حس می کنند و بر این اساس به مقامات هشدار می دهند.

۷) هوش مصنوعی خطوط تولید را بهینه کرده و کارایی فرآیندهای بسته بندی را افزایش می دهد.

 

۸) شیوه های پایدار در تولید بسته بندی با هوش مصنوعی پیش قدم خواهند بود.

۹) هوش مصنوعی با نگهداری پیشگیرانه از خرابی جلوگیری می کند.

۱۰) استفاده از هدست های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا بدون باز کردن بسته بندی ، داخل آن را ببینند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی